Annelie on asthma, humor, and the world.

I blog so that you can learn. Asthma is a handicap possible to overcome with Your help, learn why. Search the Testimonies, Go Fragrance Free archive and product testing.Collected knowledge through many years. Read "About site..". for more information.

Ikke vanskelig #røyking #astma

Leave a comment

Jeg fikk høre at det er så vanskelig at jeg er imot røyking, det var ikke bra fikk jeg høre på omveier gjennom en venn av meg som hørt det fra en jeg kjenner. Da folk røyker da går jeg så de får røyke i fred, er det å være vanskelig? Jeg har aldri forbudt noen å røyke, de kan røyke så mye de vil, ute og vekke fra meg. Røyking inne er uakseptabelt og ulovlig i lov, og å røyke der er mye folk likeså, av erfaring på for eksempel uteserveringer også om det er lov. Jeg går ikke fram til de som røyker ute og tenner de en røyk da går jeg, jeg er ikke interresert i røyken. Noen ganger er det jo kjedelig da, det kan fort bli ensomt, men jeg har ikke luksusen å kunne velge å tåle det, det går ikke å forhandle med lungene.  Jeg verner helsen min, om du ikke liker det da er det ditt problem, jeg har ikke luksusen å endre meg, valgene mine er ikke basert på synsing og meninger, de er basert på erfaring og helse. Om jeg står med folk og prater da dem røyker da blir jeg tett i lungene, sjuk, og jeg risikerer både sjukehus og sjukemelding. Om du ikke røyker da jeg kommer da går det bra å prate sammen. Om du synes jeg ikke er sosial, ta en kikk på den røyken du holder i hånden, det er den som hindrer sosial hygge og derfor jeg ikke kommer, fordi om jeg ikke verner meg selv for røyk da går helsen rett vest. Jeg verner bare helsen min, jeg hater ikke røykere, jeg hater mangel på hensyn, og jeg hater røyken, ikke deg.   #astma

Author: Annelie

I like canoeing, photographing, friends, movies, food, humor, and going on trips. I dislike rudeness, dishonesty, violence, nastyness, and people not caring for others. I do not drink much, I do not smoke and I do not do drugs. I love friends who are kind to me and stick with me. If you want to give me a gift, the best gift is to stop smoking and stop using fragranced products. Then you give me health and that dear friend, is the best gift a person can get. It is a gift of love. I got asthma and I am hearing disabled.

Please, leave a reply. / Legg igjen et svar. / Kommentera!

